Korzystanie ze współdzielonych oszczędności w celu wspierania skoordynowanej opieki nad podwójnymi eligiblami

Posted in Uncategorized  by admin
August 1st, 2018

Istnieje 9,2 milionów ludzi, którzy kwalifikują się do Medicare i Medicaid. Są uprawnieni do obu programów, ponieważ mają mniej niż 65 lat, są niepełnosprawne i ubogie lub mają 65 lub więcej lat i są biedni lub wyczerpali swoje zasoby mieszkaniowe, płacąc za opiekę zdrowotną. Uczestnicy programu kwalifikujący się do konkursu dualnego stanowią około 20% beneficjentów Medicare i około 17% beneficjentów Medicaid i stanowią odpowiednio 29% i 39% wydatków Medicare i Medicaid.1 Nowe federalne inicjatywy polityczne promują organizacje, które integrują i koordynują opiekę zaspokoić złożone potrzeby tej wrażliwej populacji. Istnieje nadzieja, że jeśli beneficjenci zostaną zachęceni do zawarcia takich porozumień, spadną koszty i poprawi się jakość opieki. Z perspektywy klinicznej dalsi kwalifikujący się beneficjenci częściej niż inni mają więcej przewlekłych chorób lub poważnych zaburzeń psychicznych lub mają ograniczenia funkcjonalne i upośledzenie funkcji poznawczych. Organizacja opieki i wsparcia dla tej populacji jest skomplikowana, ponieważ często polegają na wsparciu dochodów, pomocy społecznej, pomocy mieszkaniowej i opiece długoterminowej, która jest administrowana i opłacana przez różne agencje państwowe i samorządowe.
Finansowanie opieki zdrowotnej dla osób kwalifikujących się do leczenia dualnego również stanowi wyzwanie, ponieważ wymaga wsparcia ze strony państwowego programu Medicaid i federalnego programu Medicare. Te dwa programy zawierają przepisy, zasady dotyczące płatności i przepisy, które często źle się ze sobą łączą, co skutkuje wysokimi kosztami i niską jakością opieki. Na przykład, dom opieki, który dba o długoterminowego pacjenta Medicaid, jest ekonomicznie uprzywilejowany, gdy przenosi jednego ze swoich mieszkańców do szpitala ostrego leczenia w celu leczenia, powiedzmy, infekcji dróg moczowych. Kiedy tak się dzieje, dom opieki unika poświęcania zasobów na leczenie infekcji, otrzymuje zapłatę od Medicaid za utrzymanie łóżka dla hospitalizowanego rezydenta, a otrzymuje wynagrodzenie o wyższą stawkę diet od Medicare niż z Medicaid za okres po powrocie pacjenta, ponieważ kwalifikuje się on do opieki po przebytej opiece Medicare.
Rozdrobnienie w organizacji i finansowaniu opieki nad osobami kwalifikującymi się do podwójnego kształtu jest postrzegane przez ustawodawców federalnych i stanowych jako problem, który można naprawić. Wielu decydentów uważa, że większa koordynacja opieki nad kwalifikującą się do dwóch warstw populacji, która korzysta z silnego systemu zarządzania opieką w ramach jednolitego budżetu, może prowadzić zarówno do oszczędności, jak i do poprawy opieki. Aby rozwiązać ten problem, w ustawie o przystępnej cenie ustanowiono Federalny Urząd Koordynowanego Opieki Zdrowotnej w ramach Centers for Medicare i Medicaid Services. Komisja Bowles-Simpson prognozowała, że w latach 2015-2020 uda nam się zaoszczędzić 13 miliardów dolarów, przenosząc osoby spełniające kryteria kwalifikujące się do planów opieki zarządzanej. Inni proponowali rejestrowanie podwójnych eligów w zaprojektowanych przez państwo jednostkach koordynacji opieki (CCE). Według najbardziej optymistycznego szacunku, taki ruch miał zaoszczędzić 126 miliardów dolarów w ciągu 10 lat.2 Dwadzieścia sześć państw prowadzi projekty demonstracyjne mające na celu lepszą koordynację opieki nad podwójnymi eligami.
Ponieważ państwowe programy Medicaid płacą za większość lub całość podwójnie kwalifikujących się beneficjentów składek i obowiązków związanych z dzieleniem kosztów, bardzo trudno było odciągnąć tych beneficjentów od nieskoordynowanych, opartych na opłatach za usługi rozwiązań do bardziej uporządkowanych struktur opieki.
[podobne: kurs psychoterapii lublin, test adhd, badania wstępne do pracy zakres ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: badania wstępne do pracy zakres kurs psychoterapii lublin test adhd