Gwintowanie igły – Medicaid i 113. Kongres cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Jedna z propozycji wprowadziłaby nowe ograniczenia w stosowaniu przez państwa podatków od podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, takich jak szpitale, domy opieki i apteki, aby pomóc w finansowaniu programu Medicaid, chociaż opłaty za korzystanie z infrastruktury są wspólnym podejściem do finansowania programów rządowych. Inna ograniczyłaby zdolność państw do liczyć się w całkowitym wydatkowaniu środków Medicaid na lokalne inwestycje finansowe w publicznych szpitalach i systemach opieki zdrowotnej, które są rozdzielane pomiędzy Medicaid i ogólne wsparcie opieki nad niezamożnymi pacjentami. Medicaid historycznie opierał się na zdolności państw do podziału swoich inwestycji zdrowotnych w ten sposób; Zmiana zasad zdestabilizowałaby te instytucje w momencie, gdy rozszerzone ubezpieczenie zwiększa zapotrzebowanie na opiekę. Podstawowym zadaniem jest wkręcenie igły poprzez przyspieszenie reform efektywności w zakresie płatności i organizacji opieki zdrowotnej, które z kolei mogą generować oszczędności w czasie, nie niszcząc roli Medicaid jako filaru reformy systemu opieki zdrowotnej. Szczególne znaczenie ma zwiększenie koncentracji, rozpoczętej w ramach ACA, na reformach, które kładą nacisk na opiekę społeczną dla milionów poważnie niepełnosprawnych dzieci i dorosłych, w tym pacjentów, którzy są podwójnie zarejestrowani w Medicare i Medicaid i którzy w dużej mierze polegają na długoterminowej opiece instytucjonalnej. Nadszedł czas na delikatne i ostrożne strategie, które stopniowo spowolnią tempo wzrostu Medicaid, a nie na strategie z użyciem siły tępej, które po prostu obniżają finansowanie federalne i kolidują z Medicaidem w decydującym momencie w jego ewolucji.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 5 grudnia 2012 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Zdrowotnej, George Washington University School of Public Health and Health Services, Washington, DC.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Biuro budżetowe Kongresu. Wybory do redukcji deficytu. 8 listopada 2012 r. (Http://www.cbo.gov/publication/43692).

2. Holahan J, McMorrow S. Trendy w wydatkach na Medicare i Medicaid oraz debata na temat deficytu. N Engl J Med 2012; 367: 393-395
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
3. Sommers BD, Baicker K., Epstein AM. Śmiertelność i dostęp do opieki między dorosłymi po państwowej ekspansji Medicaid. N Engl J Med 2012; 367: 1025-1034
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
4. Adashi EY, Geiger HJ, Fine MD. Reforma systemu opieki zdrowotnej i opieka podstawowa – rosnące znaczenie wspólnotowego ośrodka zdrowia. N Engl J Med 2010; 362: 2047-2050
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
5. Biuro budżetowe Kongresu. Szacunki dotyczące przepisów dotyczących ubezpieczenia w Affordable Care Act, zaktualizowane w związku z niedawną decyzją Sądu Najwyższego. 24 lipca 2012 r. (Http://www.cbo.gov/publication/43472).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (3)
Zamknij Cytowanie artykułów
[patrz też: endometrioza objawy, pracownia emg, przyczyny endometriozy ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: endometrioza objawy pracownia emg przyczyny endometriozy