Eksperyment Oregon ACO – Bold Design, wymagające wykonanie cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Krytyczne jest również ustalenie, czy kontrakty ACO generują wystarczająco duży odsetek dochodów dostawców, aby zapewnić odpowiednie zaangażowanie w pożądane reformy strukturalne. Ważne uwagi dotyczące wdrożenia obejmują, czy ACO ma plany znaczących usprawnień systemów dostaw, które można podjąć na wczesnym etapie okresu obowiązywania umowy, czy ACO nakłada odpowiednią odpowiedzialność za zarządzanie w stosunku do organizacji członkowskich, czy systemy informatyczne ACO są dojrzałe i czy dostawcy usług medycznych są wystarczająco zaangażowani, aby wspierać cele wydajności ACO.
Jeśli chodzi o wyniki, twórcy polityki i płatnicy powinni zapytać, czy wskaźniki wydajności dostawcy skutecznie uwzględniają wysiłki w zakresie zarządzania populacją (w porównaniu z poszczególnymi epizodami opieki), czy oferuje się dostawcom zachęty związane z wcześniej określonymi parametrami jakości i wartości oraz czy pacjenci otrzymują zachęty do szukaj opieki o wysokiej wartości.
Niektóre z tych rozważań zostały dobrze poruszone w eksperymencie Oregon, podczas gdy inne nie. Niepowodzenie planu zdrowotnego stanu Oregon może być konsekwencją nie tylko dla pacjentów, lekarzy i szpitali w Oregonie, ale także dla przyszłości ACO jako modelu reformy systemu opieki zdrowotnej. Bez względu na wynik, ten eksperyment będzie miał kluczowe wnioski dla reformy opartej na ACO.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 13 lutego 2013 r. O godzinie.
Author Affiliations
Od Knight Cardiovascular Institute, Oregon Health and Science University, Portland.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Burns LR, Pauly MV. Odpowiedzialne organizacje opiekuńcze mogą mieć trudności z uniknięciem awarii zintegrowanych sieci dostaw z lat 90. Health Aff (Millwood) 2012; 31: 2407-2416
Crossref Web of Science Medline
2. Coughlin TA, Corlette S. Implementacja ACA – monitorowanie i śledzenie. Oregon: raport z wizyty w witrynie. Princeton, NJ: Fundacja Roberta Wooda Johnsona, marzec 2012 r. (Http://www.urban.org/UploadedPDF/412498-ACA-Implementation-Monitoring-and-Tracking-Oregon-Site-Visit-Report.pdf).

3. Centers for Medicare & Medicaid Services – zmieniona lista rezygnacji i organ wydający. Nr 21-W-00013/10 i 11-W-00160/10, 2012 (http://www.oregon.gov/oha/OHPB/Documents/cms-waiver.pdf).

4. Oświadczenie organu Oregon Health Authority. 6 lipca 2012 r. (Http://www.oregon.gov/oha/OHPB/Documents/cms-waiver-brief.pdf).

5. Fisher ES, Shortell SM, Kreindler SA, Van Citters AD, Larson BK. Ramy oceny tworzenia, wdrażania i działania odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych. Health Aff (Millwood) 2012; 31: 2368-2378
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (9)
Zamknij Cytowanie artykułów
[przypisy: endometrioza iv stopnia, endometrioza ból, endometrioza a in vitro ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: endometrioza a in vitro endometrioza ból endometrioza iv stopnia