Aktualizacja wytycznych dotyczących testowania HIV – skromna zmiana z poważnymi konsekwencjami ad

Posted in Uncategorized  by admin
November 1st, 2018

Chociaż CDC zapewnia finansowanie państwom i lokalnym jurysdykcjom w zakresie takich testów, nie ma środków na pokrycie testów dla całej populacji ogólnej, dla których zaleca się obecnie badania przesiewowe. Departamenty zdrowia będą musiały mieć możliwość rozliczania kosztów badań innym płatnikom, jeśli będą chcieli dodać zasoby w celu wdrożenia szeroko zakrojonych testów na HIV. Wreszcie proponowane zalecenie klasy A może mieć istotny wpływ na praktykę kliniczną. Klinicyści nie będą już musieli rozważać stanu zagrożenia pacjentów ani częstości występowania wirusa HIV w danej populacji przed zaoferowaniem testów; będzie jasne, że testy na HIV dla wszystkich pacjentów w wieku od 15 do 65 lat będą refundowane przez publicznych i prywatnych płatników. Zmiany te są kluczowe dla przekształcenia testów na HIV w rutynową procedurę badań przesiewowych.
Koszt samego testu na HIV to tylko wierzchołek góry lodowej. Wcześniej szacowaliśmy, że podwojenie częstotliwości testowania z bieżącej średniej populacji raz na 10 lat będzie kosztować dodatkowe 2,7 miliarda dolarów w ciągu 5 lat. Koszty testów stanowią mniej niż 20% tej sumy. Większość dodatkowych kosztów to leczenie osób ze świeżo rozpoznaną infekcją HIV. Ponieważ nasza analiza została przeprowadzona przed przyjęciem ACA, przewidywaliśmy, że większość zwiększonych kosztów leczenia zostanie poniesiona przez programy uznaniowe, takie jak program Ryan White HIV / AIDS, który wspiera opiekę nad nieubezpieczonymi i nieubezpieczonymi Amerykanami zakażonymi wirusem HIV. Ponieważ budżety te są corocznie ustalane przez Kongres, mają ograniczone możliwości ekspansji. Ponadto w ostatnich latach większość zakażeń wirusem HIV wystąpiła u członków grup mniejszościowych o niskim dochodzie, z których wielu jest obecnie nieubezpieczonych i polega na programach bezpieczeństwa.
Najbardziej widocznymi postanowieniami ACA dotyczącymi rozszerzonego zakresu ochrony ubezpieczeniowej związanej z HIV są subsydiowane państwowe giełdy ubezpieczeń zdrowotnych i ekspansja Medicaid. Przepisy te są łączone z różnymi środkami zachęcającymi do większego korzystania z opieki podstawowej, w tym przekierowaniem funduszy federalnych ze szpitali sieci bezpieczeństwa do środowiskowych ośrodków zdrowia, finansowania szkoleń dla dostawców podstawowej opieki zdrowotnej oraz zwiększonych płatności Medicare i Medicaid dla dostawców usług podstawowej opieki zdrowotnej.4 In teoria, rozszerzenia zasięgu w ACA powinny złagodzić nasze obawy dotyczące finansowania leczenia. Wielu pacjentów zakażonych wirusem HIV otrzyma kompleksowe ubezpieczenie zdrowotne za pośrednictwem publicznych lub prywatnych płatników, co poprawi dostęp do leczenia i zmniejszy obciążenie programów uznaniowych. Jednak reforma systemu opieki zdrowotnej nie rozwiąże wszystkich luk w świadczeniu usług opieki zdrowotnej, a kluczowe wyzwania finansowe i związane z wydajnością pozostają kwestią leczenia HIV.
Prawdopodobne jest znaczne zróżnicowanie międzypaństwowe we wdrażaniu reformy systemu opieki zdrowotnej. 4 Większość zadań wykonawczych spoczywa na rządach stanowych, a Sąd Najwyższy orzekł, że państwa nie mogą być karane za nie rozszerzanie swoich programów Medicaid. Państwa będą nadal dysponować znaczną swobodą w określaniu minimalnych świadczeń dla Medicaid i prywatnych planów ubezpieczeniowych, w tym zakresu pokrycia lekami na receptę, co może znacząco wpłynąć na jakość opieki w zakresie HIV.
Chociaż większość pacjentów zakażonych wirusem HIV powinna być lepsza, niektóre z nich nadal będą spadać dzięki pęknięciom ubezpieczeniowym
[przypisy: medycyna paliatywna czasopismo, badanie przedmiotowe klatki piersiowej, skierowanie na leczenie odwykowe ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: badanie przedmiotowe klatki piersiowej medycyna paliatywna czasopismo skierowanie na leczenie odwykowe